Без рубрики
19 простих психологічних прийомів, які дійсно працюють

Існує безліч психологічних трюків і НЛП-прийомів, про які написано не одну книгу і прочитана не одна лекція. Багато з них дійсно допомагають професіоналам непомітно маніпулювати людьми або самим уникати чужого впливу. Але якими трюками найчастіше користуються прості смертні?

Ми зацікавилися цим питанням і знайшли відповідь на форумах, де люди різних професій діляться простими психологічними прийомами, які дійсно працюють.

Ніколи не кажіть чоловікові «А ти не міг би …» — так він сприйме питання як теоретичне. Наприклад, не варто ставити питання «А ти не міг би зателефонувати сусідам?», оскільки відповідь «так» означатиме: «Так, теоретично я міг би це зробити». Тому краще перефразувати подібне завуальоване прохання в «Подзвони, будь ласка, сусідам».

Якщо ви хочете, щоб хтось відчув себе ніяково або незатишно, під час розмови періодично поглядайте в центр його чола.

Якщо ваш співрозмовник ухиляється від питання або чогось не договорює, просто зробіть паузу в розмові, продовжуючи при цьому дивитися людині в очі. Йому стане ніяково за зупинку в розмові, і він продовжить говорити. Можливо, при цьому він більш детально розкриє те, що потрібно, або скаже правду (якщо бреше), вважаючи, що ваше мовчання і пильний погляд — ознака того, що ви про все здогадалися.

.

Якщо ви хочете налагодити з кимось стосунки (наприклад, в офісі), просто зверніться до цієї людини з проханням що-небудь розповісти / пояснити, навіть якщо ви знаєте відповідь. Це змінить її ставлення до вас в кращу сторону.

Ставлячи питання, потрібно непомітно кивнути. Швидше за все, так ви отримаєте ствердну відповідь. Будьте обережні: таким прийомом найчастіше користуються працівники громадського харчування, щоб клієнти замовили більше або вибрали більш дорогі страви.

Якщо людина дуже зосереджена на будь-якій роботі (наприклад, на серйозній розмові по телефону), ви можете протягнути руку, і вона віддасть вам те, що в цей момент тримає в руках. Можливо, потім вона навіть не згадає про це. Прийом працює і у зворотний бік: можна щось їй вручити, і вона цього не помітить.

Досить просто невимушено сказати співрозмовнику, що щось йому явно не під силу, і він докладе всіх зусиль, щоб довести зворотне.

Якщо під час розмови з людиною періодично непомітно кивати головою, співрозмовник стане більш сприйнятливим до ваших слів, навіть не усвідомлюючи, чому це сталося.

Якщо в цілому вас влаштовує пропозиція іншої людини, але ви бажаєте отримати щось більше, просто зробіть трохи розчарований вигляд. Наприклад, це може спрацювати з високою ціною або низькою зарплатою.

У момент, коли дзвонить будильник, потрібно на секунду різко піднятися, стиснути кулаки і крикнути «Так!» — як ніби ви футболіст, який тільки що забив гол. Це дивно, але ви тут же наповнюєтеся бадьорістю і легко встанете з ліжка.

Якщо ви постійно переживаєте, чи закрили ви двері і вимкнули праску , просто при виконанні цих дій промовляти вголос якусь абсурдну фразу (кожен день різну). Наприклад, ви вимовляєте «зелений кролик» — і виключаєте праску, «деспотичний краб» — і закриваєте двері. В черговий раз задумавшись про закриті / незакриті двері, ви згадаєте, що вимовляли цю дивну фразу, і заспокоїтеся.

Якщо людина всіма силами намагається втягнути вас в грандіозну суперечку або скандал, просто скажіть їй що-небудь приємне. Це її дико розлютить.

Якщо ви працюєте в команді і у вас є особливо лінивий учасник, не давайте йому завдання з формулюванням «зроби це». Замініть на «почни з цього»: так чисто психологічно здається, що роботи менше, оскільки потрібно починати з чогось маленького.

А потім, коли він це зробить, використовуйте фразу «добре, продовжуй»: ймовірно, в цьому випадку він успішно виконає завдання, так як йому буде здаватися, що роботи залишилося небагато.

При публічних виступах завжди беріть з собою пляшку води. Якщо ви відчуєте, що забули текст, просто зробіть пару ковтків, і ніхто не помітить, що насправді пауза виникла через забутий текст.

Якщо в метро на вас дивиться людина, почніть дивитися на її взуття. Не здавайтесь. Повірте, це зведе її з розуму.

Якщо ви дуже хвилюєтеся кожен раз, коли бачите когось зі своїх знайомих, в кінці кінців ця людина теж почне несвідомо хвилюватися при зустрічі з вами.

Якщо у вас є претензії до людини, але ви не хочете її безпосередньо в чомусь звинувачувати, перейдіть на непряму мову. Наприклад, фразу «ти не закрив вікно» можна замінити формулюванням «вікно залишилося відкритим».

Якщо ви погано спали, твердо скажіть своєму мозку: «Я добре спав». Звучить дивно, але, якщо ви насправді впевнені в своїх словах, це спрацює на всі 100%.

Люди найкраще пам’ятають те, що сталося на початку і в кінці дня. Все те, що відбувається між цими точками, сприймається розмито. Тому призначайте співбесіди або дуже рано, або дуже пізно, щоб точно запам’ятатися роботодавцю і не загубитися в низці інших кандидатів.

А ви використовуєте будь-які секретні психологічні прийоми?

Джерело

facebook